نرم افزار حسابداری داروخانه پیشگامان

نرم افزار حسابداری داروخانه پیشگامان با دارا بودن قابلیت های فراوان، نرم افزاری جامع و مناسب برای مدیریت امور مالی و حسابداری داروخانه ها می باشد.

نرم افزار حسابداری داروخانه

نرم افزار حسابداری داروخانه، فرآیندها و تراکنش‌های مالی و مالیاتی مرتبط با داروخانه را سامان می دهد. این فرآیندها که شامل ثبت و پیگیری تراکنش‌های مالی، درآمدها، موجودی داروها، هزینه‌ها، مالیات‌ و دیگر عوامل مالی مرتبط با فعالیت داروخانه می‌شود باید توسط یک سیستم دقیق و جامع مدیریت شود تا خطاهای محاسباتی از بین رفته و یک دیدگاه دقیق و جامع از وضعیت مالی و عملکرد اقتصادی داروخانه حاصل شود.

استفاده از نرم افزار حسابداری داروخانه پیشگامان، باعث کاهش خطاهای انسانی شده و کارایی را بهبود می بخشد. گزارشات دقیق موجود در این نرم افزار که مبتنی بر داده های ورودی می باشد، شرایط مالی داروخانه را در محدوده های زمانی و با پارامترهای انتخاب شده، را به صورت کاملا صحیح نمایش می دهد که در تصمیم گیری های آینده بسیار موثر واقع می شود.

به عنوان داروخانه، موجودی داروها بخش مهمی از فعالیت شماست. باید موجودی‌ داروها را مدیریت کنید تا در هر زمان بتوانید نیازهای مشتریان را تامین کنید. این موضوع شامل ثبت ورود و خروج داروها، محاسبه میزان موجودی و سفارش داروهای مورد نیاز می باشد.

مشاوره رایگان برای خرید نرم افزار

نرم‌افزار حسابداری در داروخانه به عنوان ابزاری مؤثر برای مدیریت مالی دقیق‌تر، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد کسب و کار عمل می‌کند. ثبت تراکنش های مالی همچون فروش داروها، خرید، پرداخت پرسنل، ثبت ورود و خروج داروها، محاسبه میزان موجودی، عملیات مرتبط با مالیات، گزارش‌های مالی دوره‌ای به منظور ارزیابی وضعیت مالی و عملکرد داروخانه، مدیریت دریافت ها و پرداخت ها، حقوق و دستمزد کارکنان و مدیریت هزینه ها تنها بخشی از قابلیت های نرم افزار حسابداری داروخانه پیشگامان می باشد.

برخی از امکانات و گزارشات نرم افزار حسابداری داروخانه

  • ثبت فاکتورهای خرید
  • گزارشات جامع
  • مدیریت کاربران
  • صدور فاکتور فروش
  • تعریف پرسنل به تعداد نامحدود
  • تعریف و مدیریت کالاها
  • تعریف و مدیریت قفسه ها
  • گزارش سود و زیان، عملکرد و…
  • گزارش موجودی
  • گزارش مانده محصول بر اساس پارت لیست
  • کنترل مقدار حداقل و حداکثر سفارش کالا
  • امکان تنظیم پشتیبان گیری اتوماتیک توسط نرم افزار
  • ….
  • ثبت اسناد حسابداری
  • تعریف نوع سند و توضیحات در سند
  • تعیین سطوح دسترسی کاربران
  • ایجاد دوره مالی جدید بهمراه محدوده تاریخ اعتبار
  • چاپ رسید دریافت و پرداخت
  • ارائه صورتهای مالی
  • امکان تعریف سریال دسته چک
  • جستجوی کالاها
  • قابلیت اتصال به کارتخوان
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان خروجی کلیه اطلاعات ثبت شده به بصورت اکسل
  • کنترل و مدیریت دسته چکها
  • مشاهده گزارش مدیریتی تاریخچه فعالیت کاربران

چرا نرم‌ افزار حسابداری داروخانه پیشگامان؟

نرم افزار جامع حسابداری داروخانه پیشگامان سازگار با نیازهای داروخانه شما بوده و با مدیریت صحیح تمام امور مالی و حسابداری، یک سیستم کارآمد و مفید را در اختیار شما قرار می دهد.
یکی از نقاط قوت این نرم افزار گزارشات بسیار دقیق و جامع می باشد که تمامی نیازهای آماری و تحلیلی شما پوشش خواهد داد.
پس از نصب و راه اندازی نرم افزار، کارشناسان پیشگامان تمامی آموزش های لازم جهت استفاده بهینه از نرم افزار حسابداری داروخانه را ارائه خواهند داد.
تیم پشتیبانی پیشگامان جهت حل مشکلات و سوالات شما در رابطه با نرم افزار حسابداری داروخانه با افتخار در تمامی روزهای هفته، پاسخ‌گو و در کنار شما است.
رابط کاربری آسان یکی از مهمترین اصول ما در طراحی نرم افزار حسابداری داروخانه پیشگامان بوده است تا کاربر در نهایت سرعت و سادگی به هدف خود نائل آید.

با افتخار آماده پاسخگویی سوالات شما در رابطه با نرم افزار حسابداری داروخانه پیشگامان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)