نرم افزار رستوران، کافی شاپ، فست فود پیشگامان

نرم افزاری جامع برای مدیریت، فروش و حسابداری رستوران، کافی شاپ، فست فود، کترینگ، مطبخ، سفره خانه و تمامی مراکز تهیه غذا

نرم افزار رستوران پیشگامان برنامه ای هوشمند است که به صورت تخصصی برای مدیریت و انجام امور مختلف و مهم رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فود ها، کترینگ و مطبخ ها، سفره خانه ها و مراکز تهیه غذا طراحی شده است.
این نرم افزار رستورانی ، که شامل بخشهای متنوعی می باشد تمام نیازهای شما را در حسابداری رستوران ، فروش ، مدیریت مشتریان ، مدیریت پرسنل و پیک ها و مدیریت سالنها و میزها پوشش می دهد و شما را در اداره امورات مربوطه به بهترین شکل یاری می رساند.

شرکت پیشگامان، یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی نرم افزار رستوران در نظر گرفته است سادگی نرم افزار و عاری بودن از هر گونه المان های حاشیه ای و زائد می باشد که این امر موجب می شود، کاربر در اسرع وقت به اطلاعات اصلی دسترسی داشته و در نهایت سرعت و آسانی از این برنامه رستوران استفاده نماید.

نرم افزار رستوران

یک سیستم مدیریت رستوران با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی طراحی می شود که به اداره و مدیریت رستوران شما کمک کرده و شامل بسیاری از ویژگی ها و عملکردهایی است که اداره یک تجارت را کارآمدتر و در نهایت سودآورتر می کند.

با استقرار نرم افزار در رستوران، تمام ارقام به درستی وارد شده به جای اینکه چندین نفر حساب های شما را حساب کنند، می توانید فقط به سیستم اعتماد کنید و انتظار تجربه ای بدون خطا را داشته باشید، در نتیجه در زمان و تلاش پرسنل صرفه جویی می شود. مدیریت اطلاعات مالی در هر کسب و کاری باید دقیق باشد. انجام امور حسابداری توسط نرم افزار دقت بالایی را به ارمغان می آورد و از خطاهای انسانی می کاهد.

سیستم های مدیریت رستوران یک ابزار ضروری برای هر رستوران است. آنها به شما کمک می کنند تا کارآمدتر و سازماندهی شده باشید، هزینه ها را کاهش دهید و خدمات مشتری را بهبود بخشید. یک سیستم مدیریت رستوران با طراحی خوب به شما کمک می کند تا وضعیت مالی کسب و کار خود را به موقع پیگیری کنید. همچنین می‌توانید به راحتی به داده‌های فروش تاریخی دسترسی داشته باشید که می‌تواند به هدایت کمپین‌های بازاریابی آینده یا تصمیم‌گیری‌های مربوط به بودجه کمک کند، همچنین داشتن یک سامانه مدیریت رستوران برای مدیریت عملیات رستوران شما می تواند بسیار ارزان تر از خرید چندین نرم افزار یا در خدمت گرفتن چندین کارمند باشد.

راه اندازی یک کسب و کار موفق رستورانی به اندازه کافی چالش برانگیز است، بنابراین در خرید نرم افزار ویژه رستوران خود باید بسیار دقیق باشید تا برنامه ای تهیه نمایید که تمامی نیازهای شما را برطرف نماید تا بتوانید به امورات مدیریتی رستوران خود متمرکز شوید.

امکانات نرم افزار رستوران پیشگامان

امکاناتی که هنگام خرید نرم افزار رستوران باید در نظر داشته باشید و ما همه آنها را در برنامه مدیریت رستوران پیشگامان گرد آورده ایم

حسابداری رستوران

از آنجایی که محاسبه و حسابرسی در هر کاری از جمله رستوران داری برای مدیریت جنبه های مختلف کار، بسیار حیاتی است، لذا برنامه حسابداری رستوران، مهم ترین بخش نرم افزارهای رستورانی می باشد.
برنامه حسابداری رستوران
  • صدور اتوماتیک اسناد تولید بر اساس پارت لیست (فرمول تولید) معرفی شده
  • محاسبه دقیق بهای تمام شده محصولات
  • صدور اسناد ضایعات و اسناد مصرف مواد اولیه و تولیدی
  • محاسبه دقیق سود و زیان رستوران
  • مدیریت و کنترل موجودی بانک ها و صندوق ها
  • مدیریت هزینه ها و درآمدهای جاری
  • ثبت و مدیریت اسناد دریافتنی و پرداختنی
  • ثبت و مدیریت دسته چک ها
  • فاکتور خرید و برگشت از خرید
  • کنترل موجودی محصولات و کالاها
  • امکان انبارگردانی بصورت کلی و موردی
  • مشاهده گزارش جزییات گردش کالاها در محیط های انبار و بازرگانی
  • امکان ثبت سند مرکب حسابداری
  • صدور اتوماتیک اسناد حسابداری از محیط بازرگانی
  • امکان ارسال پیامک مانده حساب و گردش حساب
  • فعالیتهای مدیریتی شامل قطعی کردن اسناد، محدود سازی فعالیت کاربران
  • تعیین محدودیت های دسترسی کاربران به تمامی محیط ها
  • شخصی سازی گزارشات برای هر کاربر
  • نصب بر روی سیستمهای جانبی (کلاینت) به تعداد نامحدود

مدیریت فروش رستوران

یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار رستورانی پیشگامان، بخش مدیریت فروش می باشد که کارایی و سازمان‌دهی بیشتر در اداره رستوران را به ارمغان می آورد. برخی از امکانات بخش مدیریت فروش عبارتند از:
  • دسترسی به منو دسته بندی شده در فاکتور فروش
  • ثبت فاکتور فروش و همچنین فاکتور موقت
  • قابلیت فروش محصولات از طریق بارکد
  • ثبت فاکتور برای چند مشتری به صورت همزمان
  • سفارش گیری آنلاین توسط تبلت بر روی میز
  • چاپ فاکتور توسط پرینتر سیار
  • کنترل میزهای آزاد، تسویه نشده، رزرو شده و تسویه شده
  • ارسال پیامک بعد از ثبت فاکتور فروش برای مشتری
  • سفارشی سازی متن پیامک فاکتور فروش
  • امکان تهیه پرینت مشتری و ارسال آن به بخشهای مختلف از جمله آشپزخانه بطورهمزمان
  • آماده سازی هر غذا در بخش مربوطه با ارسال چاپ مختص به آن
  • ثبت اصلاحیه سفارش مشتری و اطلاع آنی به بخش آشپزخانه
  • طراحی چاپ های فاکتور و سفارشی سازی آن ها
  • ایجاد تخفیف های متنوع درصدی و مبلغی هنگام ثبت فاکتور
  • محاسبه حق سرویس ، مالیات ، هزینه ارسال
  • تعیین ویزیتور و درصد یا مبلغ ویزیتوری
  • اختصاص فاکتور به پیک در هنگام ثبت فاکتور
مدیریت فروش رستوران
مدیریت فروش رستوران
  • اختصاص چندین عکس به هر کالا و نمایش در منوی غذایی
  • ثبت جزییات مشخصات کالاها اعم از مرکز پخش، مشخصات فنی، توضیحات ، ابعاد، وزن و …
  • تعریف کالاها بصورت وزنی جهت شناسایی و اتصال ترازوهای مختلف
  • ایجاد منوی غذایی متناسب با دسته بندی کالاها
  • محاسبه خودکار قیمت فروش محصولات بر اساس قیمت خرید آنها
  • قابلیت تخفیف به صورت درصدی و مبلغی
  • نمایش کسری انبار جهت سفارش مجدد
  • تعریف قیمت های متفاوت برای هرمحصول یا دسته بندی
  • دسته بندی نامحدود محصولات
  • اختصاص چندین انبار برای کالاها
  • کنترل موجودی کالاها بصورت آنلاین بر اساس تولید
  • معرفی فرمول تولید برای هر کالا برای صدور اتوماتیک اسناد
  •  امکان تعریف حد سفارش

مدیریت مشتریان

با عنایت به جمله معروف "حق با مشتری است"، بخش مدیریت مشتریان نرم افزار باید دارای امکانات کاملی باشد تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتری به نحو احسن وجود داشته باشد. برخی از امکانات بخش مدیریت مشتریان رستوران عبارتند از:
  • امکان ثبت، ویرایش و حذف مشتریان
  • معرفی مشترکین جهت پیاده سازی باشگاه مشتریان و اختصاص کارت باشگاه مشتریان به مشتری
  • دسته بندی نامحدود مشتریان
  • گروه بندی مشترکین جهت ارسال سفارشات هم مسیر توسط پیک
  • تعیین حداکثر اعتبار مشتری بصورت ریالی، اسنادی، تعداد فاکتور
  • ارسال پیامک در مراحل مختلف
  • قابلیت مشتریان خاص جهت تعیین قیمت ویژه
  • نحوه آشنایی مشتری با مجموعه
  • ثبت تاریخ تولد، ازدواج و ارسال پیامک تبریک
  • در نظر گرفتن تخفیف ویژه مشتری
  • امکان تعیین ویزیتور و درصد و مبلغ ویزیتوری مخصوص مشتری
مدیریت مشتریان رستوران

گزارشات جامع

یکی از وظایف مهم سیستم های نرم افزاری که بدون وجود آنها ، امکان استفاده مفید از نرم افزار فراهم نمی شود، گزارشات سامانه می باشد. قطعا هنگام خرید نرم افزار رستوران، یکی از بخشهای مهم که باید مدنظر باشد، بخش گزارشات است. بدین منظور گزارشاتی جامع فراهم شده است که برخی از آنها را ذکر می کنیم :
گزارشات
  • گزارش متنوع فروش جهت شناسایی مشتریان و مشترکین وفادار رستوران
  • گزارش از خرید کالاها بصورت فاکتوری، کالایی و …و تامین کنندگان کالا
  • گزارش متنوع فروش کالاها جهت شناسایی محصولات پرطرفدار
  • گزارش ساز فروش، مشتریان، فروشنده به صورت پیشرفته و قابلیت ذخیره پارامترهای گزارش و استفاده مجدد از آنها
  • گزارشات متنوع موجودی کالا و محصولات با مبنای تعدادی و ریالی
  • گزارش گیری و مشاهده جزییات گردش محصولات
  • گزارش های حرفه ای حسابداری مانند  ترازنامه، سود و زیان، دفتر رسمی، معاملات فصلی و…
  • ارسال پیامک گزارش فروش و صندوق روزانه به مدیر
  • گزارشات متنوع سود و زیانی شامل سود مشتریان، فاکتور، کالا، روز و ….
  • گزارشات مدیریتی شامل تاریخچه فعالیت کاربران و …
  • ایجاد داشبورد اختصاصی کاربران

مدیریت پرسنل

در فضاهای رستورانی دو مورد کیفیت غذا و نحوه عملکرد پرسنل بسیار با اهمیت است لذا در نرم افزار رستوران داری پیشگامان علاوه بر یکپارچه بودن عملیات فروش از بخش سفارش گیری تا تحویل غذا به مشتری، کنترل فرآیند انسانی نیز با نهایت دقت صورت می گیرد. برخی از قابلیتهای این بخش نرم افزار عبارتند از :
  • مدیریت پیک های رستوران
  • تخصیص هر فاکتور به پیک مربوطه
  • گروه بندی مشترکین در مسیرجهت سهولت کار پیک
  • تخصیص تسویه پیک ها به فاکتور
  • محاسبه پورسانت پیک
  • کنترل عملکرد کارکنان توسط گزارشات مدیریتی
مدیریت پرسنل و پیک های رستوران

مدیریت میزهای رستوران

بهترین نرم افزار برای رستوران ، نرم افزاری است که تمامی امورات مربوط به فضای کسب و کار را مکانیزه کند، رزرو سالن و میز یکی از نیازهای مشتریان می باشد که بخشی مجزا را به آن اختصاص داده ایم.
مدیریت میزهای رستوران
  • تعریف سالن ها و میزهای داخل سالن به تعداد نامحدود
  • امکان ثبت پیش سفارش مشتری در هنگام رزرو و دریافت بیعانه
  • نمایش میزهای آزاد، رزرو شده، تسویه شده و تشویه نشده در یک نگاه توسط رنگ بندی
  • امکان جابجایی میز برای فاکتور مشتریان و اطلاع به پرسنل

امکانات مکمل

در نرم افزار جامع مدیریت رستوران ، علاوه بر امکانات فوق، بسیاری از امکانات جانبی و البته مهم را در نرم افزار قرار داده ایم تا نهایت اطمینان و کارایی را ارائه دهیم.قابلیتهایی که فقدان آنها قطعا کارایی نرم افزار را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • امکان پیاده سازی ساختار شعبه و ستاد مرکزی برای رستورانهای زنجیره ای
  • سازگاری با تمامی سخت افزارهای رایانه ای با حداقل امکانات
  • نصب بر روی سیستم عامل های مختلف
  • یکپارچه بودن با نرم افزارهای مالی پیشگامان (نرم افزار حسابداری و …)
  • نصب روی دستگاه های صندوق فروشگاهی (POS)
  • ارتباط با تمامی سخت افزارهای جانبی شامل پرینتر، بارکد خوان و ….
  • آپدیت امکانات جدید نرم افزار بصورت رایگان در صورت تمایل کاربر
  • بکاپ گیری اتوماتیک روزانه و ساعتی در سیستم سرور
  • پشتیبانی قوی و آنلاین در ساعات شبانه روز از نرم افزار
  • و همچنین قابلیت اتصال به
    • سایت فروشگاهی
    • اپلیکیشن فروش
    • کارتخوان های معتبر کشور
    • کیوسک سفارشگیر و پرداخت سریع
    • ترازوهای فروش آنلاین ، بارکدی و مستقیم
    • انواع بارکدخوان ها
    • RFID Reader
    • انواع فیش پرینترها
    • انواع لیبل پرینترها
امکانات جانبی و فنی نرم افزار رستوران

با افتخار آماده پاسخگویی سوالات شما در رابطه با نرم افزار مدیریت رستوران پیشگامان هستیم.

5/5 - (14 امتیاز)